Pomoc

    Nasz sklep internetowy posiada funkcję do samodzielnego zaprojektowania swojego etui, pod nazwą Kreator. Możesz zaprojektować etui korzystając z gotowych grafik udostępnionych w naszej galerii wzorów lub wybierając opcję „Dodaj zdjęcie’’ dzięki, której wgrywasz własną grafikę, zdjęcie lub gotowy projekt.

    To bardzo proste! Do spełnienia marzeń o wyjątkowym etui lub zabezpieczeniu swoich urządzeń mobilnych potrzebujesz przejść przez zaledwie 6 etapów tworzenia zamówienia.

    Krok 1. Wybierz model telefonu

    Na stronie głównej Kreatora widnieje baza dostępnych modeli telefonów. Wybierz ten model, którym jesteś zainteresowany.

    Krok 2. Wybierz rodzaj etu

    W następnym kroku zdecyduj, jaki rodzaj etui ma się znaleźć na telefonie.

    Krok 3. Zaprojektuj etui

    Zaprojektuj swoje etui według własnych oczekiwań, korzystając z przygotowanej galerii, bądź z własnej grafiki i kliknij „Dodaj do koszyka”.

    Krok 4. Twoje dane

    Na tym etapie, widzisz aktualną listę swoich zakupów. W tym miejscu uzupełniasz swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia. Możesz również powrócić do swojego projektu i go zmodyfikować.

    Krok 5. Wybór dostawy i akceptacja rebulaminu

    Kolejny etap to wybór dostawy zamówieniowego produktu. Jak również akceptacja warunków obsługi.

    Krok 6. Wybór formy płatności

    Wybierz dogodną formę płatności przelew tradycyjny bądź szybkie płatności on-line.

    Ostatecznie upewnij się, że podane dane adresowe są uzupełnione poprawienie.

    Najczęstszym błędem lub opóźnieniem w dostawie jest niekompletny adres dostawy (brak nr domu/ lokalu).

    Gdy masz już pewność, że wszystko poprawnie zaznaczyłeś, pozostaje jedynie kliknięcie w opcję "Składam zamówienie". W tym momencie zamówienie jest już przekazane do naszego sklepu.

    Nasi Klienci informowani są na bieżąco o statusie zamówienia poprzez automatyczne wiadomości e-mail, które są wysyłane na wskazany podczas składania zamówienia adres mailowy. Wraz z informacją o dacie nadania przesyłki Klient otrzymuje link do śledzenia zamówienia oraz numer listu przewozowego, dzięki czemu może samodzielnie i na bieżąco sprawdzać, co się dzieje z przesyłką, na jakim etapie dostarczenia jest przesyłka. Numer listu przewozowego można sprawdzić za pośrednictwem strony doręczyciela

    Czas oczekiwania na zamówienie kurierem do 5 dni roboczych.

    * Dni robocze – od poniedziałku do piątku – bez sobót i niedziel oraz dni świątecznych ustawowo wolnych.

    Nie, zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Polski.

    Opóźnienia w realizacji wynikają głównie z braku kompletnych informacji, jakie są potrzebne do zakończenia transakcji. Mogą to być informacje dotyczące doprecyzowania zamawianego towaru np. brakujące dane do wysyłki (uwaga: najczęściej brak numeru domu / lokalu).

    Nasi pracownicy po zweryfikowaniu zamówienia, w którym są nieścisłości natychmiast nawiązują próbę kontaktu mailowego z prośbą o otrzymanie niezbędnych informacji w celu jak najszybszego zakończenia pozytywnie transakcji. Takie zamówienia otrzymują automatycznie status "oczekuje na informacje".

    Bardzo często informacje odnośnie statusu przesyłki nie są aktualizowane na bieżąco na stronie internetowej z winy doręczyciela. Za brak informacji nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.
    • Poczta Polska - przesyłkę nadajemy jako list polecony ekonomiczny,
    • Kurier - współpracujemy z Pocztą Polską (Kurier 48), DPD oraz InPost,
    • Paczkomaty InPost.

    Zamówienia składane w Arts Cover mogą być opłacane na 2 sposoby:

    • Płatność z góry - czyli opłacenie zamówienia za pomocą szybkiej płatności internetowej lub przelewu bankowego.
    • Płatność przy odbiorze - czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera.

    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy dostawy i płatności poprzez kontakt pod adresem e-mail [email protected]

    W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 3 do 7 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.

    Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.

    Case posiadają wycięcia, które umożliwiają prawidłowe korzystanie z telefonu.

    Etui mają niezadrukowane ranty (boki) ponieważ nadruk jest wykonywany równolegle do powierzchni drukującej. Powierzchnie zaokrąglone są nadrukowane tylko do miejsca objętego zasięgiem głowic drukujących. Dlatego przed zakupem Klient ma do wglądu zdjęcia przedstawiające towar z każdej strony, aby był świadomy jaki towar otrzyma po zakupie. W związku z tym nie przyjmujemy reklamacji związanych z niezadrukowaną powierzchnią na brzegach etui

    Nasze etui są wykonywane na indywidualne zamówienie, co oznacza, że są wykonywane dopiero w chwili potwierdzenia zakupu przez Klienta, dlatego zapach może na początku użytkowania być intensywny, z powodu nałożenia dużej ilości specjalistycznych tuszy. Tusze te jednak posiadają atest jakościowy wystawiony przez służbę kontroli, są bezpieczne dla użytkownika i nie zagrażają środowisku naturalnemu oraz zdrowiu użytkowników.

    Są one odpowiedzialne za mocne nasycenie kolorystyczne, dzięki czemu etui jest barwne i pełne życia. Tusze, jakie stosujemy do wykonania wzorów na etui są wysokiej jakości, jeżeli chodzi o trwałość, co ma istotne znaczenie przy codziennym użytkowaniu, dzięki temu wzór nie łuszczy się, a nadruk jest odporny na otarcia.

    Gwarantujemy, że nieprzyjemny zapach po pewnym czasie wywietrzeje, a nasz Klient będzie mógł cieszyć się indywidualnym wzorem na swoim etui dla telefonu. Zapach etui nie podlega reklamacji.

    Rejestracja oraz prowadzenie własnego sklepu jest całkowicie darmowe.

    Rejestracja oraz prowadzenie własnego sklepu jest całkowicie darmowe.

    Wszystko zależy od Ciebie! Największy wpływ mają na to wzory jakie posiadasz w sklepie oraz to, ile zaangażowania wkładasz w promocję swojego sklepu. Najlepsze sklepy zarabiają od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie!

    Tak! Możesz prowadzić swój sklep, niezależnie od tego ile masz lat. Jednak, abyśmy mogli dokonać wypłaty w formie pieniężnej, konieczne jest ukończenie 18 roku życia. Jeśli nie ukończyłeś 18 lat – pieniądze zostaną wypłacone Twoim opiekunom prawnym.

    Wysokość marży zależna jest tylko i wyłącznie od Ciebie. Sam ustalasz ile chcesz zarobić na każdym produkcie.

    W celu wypłaty zarobionych środków, przejdź odpowiednio do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wypłata prowizji. Gdy Twoje saldo konta użytkownika wyniesie minimum 250 zł brutto, zakładka pokażę formularz do wypłaty.

    Nie musisz posiadać działalności gospodarczej, aby prowadzić własny sklep na ArtsCover.pl. Możesz prowadzić sklep jako osoba fizyczna.

    Zarobiona kwota w serwisie to kwota brutto. Na Twoje konto bankowe trafia kwota pomniejszona o wartość podatku. Na rachunek bankowy otrzymujesz kwotę netto.

    Tak. Swój PIT otrzymasz w wyznaczonym terminie listem poleconym lub drogą elektroniczną w formacie PDF.

    W celu wypłaty zarobionych środków, przejdź odpowiednio do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wypłata prowizji. Gdy Twoje saldo konta użytkownika wyniesie minimum 250 zł brutto, zakładka pokażę formularz do wypłaty.

    Od każdej zarobionej kwoty należy zapłacić odpowiedni podatek. W ArtsCover.pl odprowadzamy wszystkie należne podatki w imieniu naszych użytkowników a wysokość podatku jest każdorazowo widoczna na rachunku do umowy.

    Możesz wymienić posiadane środki na kod rabatowy. Przejdź do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wymień środki na rabaty. Dodatkowo dodając kod rabatowy, możesz zaznaczyć opcję: "Rabat obowiązuje tylko w moich sklepach".

    Tak. Przejdź do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wymień środki na rabaty. Dodatkowo dodając kod rabatowy, możesz zaznaczyć opcję: "Rabat obowiązuje tylko w moich sklepach".

    Tak. Możesz prowadzić sklep jako działalność gospodarcza. Dopiero podczas wypłaty zarobionych środków, decydujesz, czy wypłacasz je jako osoba fizyczna, czy jako firma. Podczas wypłaty środków, wystawiasz nam fakturę na wartość netto Twojego salda konta użytkownika.

    Dane do faktury:
    Lock-Tel
    Ul. Kościuszki 7
    32-700 Bochnia
    NIP: 868-171-73-92

    Nie. Umową jest akceptacja regulaminu sklepu.

    Tak. Możesz organizować konkursy dla swoich klientów. Nagrodą w takim konkursie, może być np. kod rabatowy, który wygenerujesz na swoim koncie użytkownika.

    Zaloguj się do usługodawcy domeny i w ustawieniach domeny ustaw ręcznie "typ rekordu głównego" na: CNAME.

    Uzupełnij pole domeny wartością: “NazwaDomeny.pl.”, gdzie “NazwaDomeny.pl” to wykupiona domena. Proszę zwróć uwagę na kropkę po “pl”, która powinna tam być (niektóre systemy doklejają ją automatycznie).

    Uzupełnij pole “wartość”, wpisując adres swojego sklepu: “mojsklep.artscover.pl”.

    Zaloguj się do serwisu "ArtsCover.pl", po czym wejdź odpowiednio w zakładki: “Twoje sklepy > Wybierz sklep > Ustawienia sklepu > Zaawansowane”. Pierwsze pole dotyczy właśnie zewnętrznej domeny - wpisz nazwę wykupionej domeny, w tym przypadku “NazwaDomeny.pl”.

    UWAGA: Domena po zmianie wpisów DNS nie zacznie działać od razu. W większości przypadków trzeba odczekać od 12 do nawet 48 godzin, aby zmiany odnośnie Twojej domeny i sklepu na ArtsCover.pl były widoczne. Jeśli wpis został dodany poprawnie i w dalszym ciągu zmiany nie są zauważalne to znak, że trzeba jeszcze kilka(naście) godzin zaczekać.

    WYNIK: Twój sklep będzie działał zarówno w subdomenie ArtsCover.pl jak i własnej domenie. :)

    Tak. Możesz podpiąć własne statystyki Google Analytics do swojego sklepu. Zacznij śledzić i analizować ruch w Twoim sklepie.

    Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości. Planujemy w przyszłości wprowadzić taką funkcjonalność.

    Tak. Możesz wprowadzić własny produkt do oferty Twojego sklepu, nawet gdy go nie ma w naszej ofercie generatora.

    Tak. Masz możliwość personalizacji wyglądu swojego sklepu. Przejdź odpowiednio do zakładek: Twoje konto > Twoje sklepy > NazwaSklepu > Ustawienia podstawowe oraz druga zakładka Ustawienia zaawansowane. Zakładki umożliwiają zmianę banneru, tła oraz miniaturki Twojego sklepu. Możesz też skorzystać z dostępnych szablonów: Twoje konto -> Twoje sklepy -> Dostępne szablony.

    Nie oferujemy takiej możliwości. Jeśli chcesz zrobić promocję w swoim sklepie i poinformować o tym klientów ArtsCover.pl - skontaktuj się z nami.

    Tak. Możesz wykorzystywać wizualizacje produktów (model wraz z nadrukiem), w celu promocji swojego sklepu np. na Facebooku, Instagramie. Możesz również tworzyć własne wizualizacje produktów, w celu zwiększenia atrakcyjności w reklamie (https://placeit.net/).

    Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości globalnie, lecz przy aktywnej współpracy (sprzedaży), jesteśmy w stanie zaproponować dodatkowe rozwiązania.

    Nie oferujemy odpłatnej reklamy na stronie głównej ArtsCover.pl. Jeżeli chciałbyś żeby Twój sklep promowany był na naszej stronie głównej, skontaktuj się z nami pisząc na adres: [email protected].

    Każde zgłoszenie do dołączenia jest weryfikowane. Osoby, które nie podały linków do swoich sklepów, nie są przyjmowane do Grupy. Jeżeli dopiero chcesz założyć sklep, a chcesz dołączyć do Grupy - skontaktuj się z nami: [email protected].

    Dodatkowo wysyłamy newsletter informacyjny oraz organizujemy szkolenia dla Sprzedawców. Tworzymy koszulkową społeczność wymiany informacji oraz wzajemnej pomocy. Jesteśmy również dostępni pod adresem: [email protected].

    Im więcej dodasz różnych wzorów graficznych, tym większe prawdopodobieństwo, że Twój klient wybierze coś dla siebie. Jeśli wzorów będzie mało to klient nie będzie miał w czym wybierać. Jeśli masz mało wzorów graficznych, to zamieszczaj te same wzory na różnych produktach (np. kubek, bluza, czapka z tym samym nadrukiem). Nigdy nie dodawaj wzorów z białym tłem, ponieważ nie wygląda to estetycznie. Dodaj do generatora pliki z przeźroczystym tłem, w formacie PNG.

    Posiadasz możliwość personalizacji wyglądu swojego sklepu. Możesz dodać własny banner, tło, miniaturkę i linki do swoich kont w social media (nowy szablon) które wyróżnią Twój sklep. Klienci zwracają uwagę na wygląd sklepu.

    Pamiętaj, aby zamieścić link do swojego sklepu na swoich prywatnych profilach społecznościowych. Załóż także fanpage sklepu na Facebooku, co pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Prowadź regularną komunikację, informującą Twoich fanów o sklepie, nowych wzorach, aktualnych promocjach. Możesz również wykorzystać płatną reklamę na Facebooku, Instagramie, Youtube czy Google oraz tworzyć filmy na Youtube czy Tik Toka, prezentujące Twoje produkty w interesujący sposób. Możesz również skorzystać z naszej pomocy. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected].